Hei Roosa lokakuu ja Roosa nauha -päivä tulee ihan kohta! Nyt heittäkää tänne (tai Facebookin sivulle) ideoita tempauksiin, tapoihin tms. jolla osallistua! Saa haastaa, kutsua ja heittää naurettaviltakin kuulostavia ideoita! 

(Teille, jotka ette ole tutustunut tarinaani ennen, niin lyhyesti: Sain aggressiivisen rintasyöpä-diagnoosin ollessani 28-vuotias ja viimeisilläni raskaana. Olin juuri synnyttänyt kolmannen lapsemme kun sain kuulla, että minulta poistetaan rinta... Tarkemmin ja tästä eteenpäin voi sitten halukkaat lukea ihan pitkän kaavan mukaan.)

Olen jo ennen omaa sairastumista osallistunut tavalla tai toisella Roosa nauha -keräyksiin, onhan äitini sairastanut rintasyövän kaksi kertaa. Roosa Nauha -keräyksillähän kerätään rahaa mm. syöpätutkimukseen. Ilman kaikenlaisia läpimurtoja syöpätutkimuksessa tuskin olisin elossa nyt. Voi hyvinkin olla, että kuopukseni ei enää edes muistaisi äitiään, sillä olisin ollut kuollut jo jonkin aikaa. Olen erittäin onnellinen, että hienot tutkijat löysivät HER-2 tekijän ja sille täsmälääkkeen, jota minäkin kiitollisena sain. Moni levinnyttäkin syöpää sairastava saa entistä enemmän lisäaikaa ja toivoa, kiitos koko ajan etenevän syöpätutkimuksen. Kiitos siis kaikille, jotka olette syöpätutkimusta tavalla tai toisella tukeneet, olette antaneet minulle ja monelle muulle kallisarvoista elinaikaa. Olen tämän asian toki monta kertaa aikaisemmin sanonut, mutta tästä ei voi jauhaa liikaa, tämä on elintärkeää! 

Reippaasti vaan heittämään siis ideoita, haasteita tai vaikka kutsuja!