Tiedättekö mikä olisi minun mielestäni mahtavaa? No se, että ihmiset heräisivät todellisuuteen ja tajuaisivat mistä asioista kannattaa vetää se herne nenään ja mistä ei. Toivoisin niin kovasti, että kaikki ihmiset osaisivat laittaa järkevään tärkeysjärjestykseen asiat, joista kannattaa stressata ja asiat joista taas ei. Mielestäni olisi myös aivan huikean hienoa, jos ihmiset riisuisivat ne vaaleanpunaiset lasit silmiltään (lokakuussa voi Roosa Nauha -kuukauden kunniaksi toki laittaa takaisin silmille). Haluaisin myös, että me puhuisimme enemmän toisillemme. Aina ei voi/pidä/tarvitse olla samaa mieltä toisen ihmisen kanssa, mutta se, että ei kuuntele/kuule mitä toisella ihmisellä on sanottavaa on monella tavalla surullisen haitallista.  Kuunteleminen ei ole helppoa. On paljon helpompaa vaan lapsellisesti haukkua eri mieltä oleva idiootiksi kuuntelematta aidosti ja mieli avoinna. Kysy kunnioittavaan sävyyn, kuuntele kärsivällisesti ja keskustele aikuismaisesti - tähän en aina itsekään pysty, mutta ainakin pyrin tähän, ja se on enemmän kuin valitettavan moni muu.

Olen ollut suhteellisen epäsosiaalinen lähiviikkojen aikana. Olen saanut pettyä vähän liikaa ihmisiin lähiaikoina, ja ollut sellaisia päiviä paljon, etten jaksa edes yrittää enää, kun pelkää jo seuraavaa pettymystä. Se on tietenkin aivan väärin. Ei voi pysähtyä ja painua peiton alle peläten pettymyksiä, elämä on aivan liian lyhyt sellaiseen. Joten leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, reippaasti vaan! Eteenpäin, sanoi mummo lumessa -ja kaikki muut kliseiset sanonnat, jotka sopii tähän!

Haluaisin vielä lopuksi antaa ison halin teille, joihin voin luottaa ettette petä luottamustani, hauku minua yhtäkkiä ties millä sanoilla poliittisen suuntautumiseni takia, unohda minua vaikkei minulla kolmen lapsen ja harrastusten jälkeen ole kovin paljon aikaa sosialisoida kasvotusten tai/ja pidä mua jostain muusta syystä niin pahan ihmisenä, että sen enempää keskustelematta asioista poistatte minut kavereistanne. Arvostan teitä, aitoja ystäviäni ja kavereitani, todella paljon, tietäkää se. Tiedän, etten ole helpoimmasta päästä, tiedän, että osaan olla hemmetin ärsyttävä, hankala ja kaikkea muuta, mutta kaikella rakkaudella; niin tekin osaatte, ja se on yksi syy miksi olemme ystäviä ja miksi pidän teistä niin paljon.