Kuten moni varmasti on huomannut, on tässä ollut hieman pidempi tauko kirjoittamisessa. Syy taukoon on yksinkertaisesti ruuhkavuodet. Paljon paljon olisi kirjoitettavaa, paljon paljon olisi mitä haluaisin kertoa, mutta niin vähän on aikaa istahtaa alas kirjoittamaan. Sitä raataa niska limassa (kirjaimellisestikin) töitä kotona, työpaikalla ja politiikassa. Yrittää tehdä parhaansa kaikessa, mutta silti tuntuu, että rahkeet riittää vain puolitehoon välillä. Minuun on iskenyt "jatko-ajan stressi" ruuhkavuosien keskellä.

On niin paljon asioita, jotka haluan kokea, niin paljon mitä haluan saavuttaa. Voitin ensimmäisen taistelun syöpä-vihollista vastaan, mutta kuinka hyvin väsytin viholliseni taistellussa? kuinka kauan kestää siihen, että viholliseni on taas kerännyt voimansa uuteen taisteluun? Elän tällä hetkellä kuin pelaajat ottelun jatko-ajalla; paine on kova näyttää parhaimpansa, taistella voitosta, jotta ei pääse mahdollisen häviön jälkeen harmittamaan, ettei uskaltanut pelata täysillä.

Joulu oli kaikinpuolin ihana. Saimme nauttia kodikkaasta tunnelmasta perheen kesken ja vietimme ihanaa laatuaikaa lasten kanssa kiireettömästi. Lapsille saimme hankittua lahjat vaikka tilit reippaasti miinuksella, mahtavia keksintöjä nuo osamaksut ja luottokortit. Taloushan on aika epätasapainossa edelleen selkävaivojen ja mm. jalan murtumisen aiheuttamien sairaslomien takia. Vaikka useimmiten pidän työstäni hoito-alalla, niin selvästikään se ei oikein sovi mun toheloisuus-ominaisuudelle eikä selkävaivoille, monta sairaslomapäivää ei olisi tullut vuoden aikana jos työnkuvani olisi istua koneen ääressä. 

Olen selkäkivuista, nivelkivuista, työtapaturmista ja jalan murtumisesta huolimatta ollut ilman syöpää koko vuoden 2015, siitä olen aivan mielettömän kiitollinen. Olen myöskin saanut paljon uusia kavereita ja ystäviä, vaikka muutaman olen menettänyt. Lapset ovat sairastelleet kohtuullisesti, ja ainoastaan tavallisia vaarattomia tauteja. Uusia kokemuksia olen saanut vuoden 2015 aikana aivan valtavasti, opettavaisia ja kasvattavia. Olen todella kiitollinen vuodesta 2015, se oli uskomattoman hieno vuosi saada elää. 

Hyvää uutta alkanutta vuotta!