Mikä eroa on syövällä ja insinöörillä? -syöpä kehittyy...hahahahaaa, ja mieheni muuten on insinööri, joten insinööri vitsit erittäin lähellä sydäntäni.

Juttelin eilen rakkaan äitini kanssa puhelimessa illalla ja hän ehdotti, että ottaisi hoitoon kaksi vanhempaa lasta perjantaiksi, että saisimme hoidella asioita ja nukkua kunnolla miehen kanssa. Äitini sitten sanoi kun emmin hetken, että buukatkaa hänet ajoissa, hän on erittäin suosittu ja kalenteri täyttyy (lapsenlapsia kun hänellä yhteensä 6). Tokasin sitten vain hänelle, että mä voin aina heittää syöpä-kortin pöydälle ja päästä muiden tarvitsijoiden ohi, että mä oon vähän kuin VIP( very important person) ravintolan jonossa. Mieheni kuunnellen vieressä, kommentoi sitten, että lähinnä VCP (very cancerous person) jolle sitten olen tähän hetkeen asti hihitellyt mielessäni ja eilen oikein kyyneleet silmissä hekotin äidin kanssa. Mä niin rakastan tuota mun miestä, joka saa mut nauramaan päivästä toiseen vaikka välillä tuntuisi niin synkältä.

Niin paljon tuli taas eilisten uutisten jälkeen tsemppi ja voima toivotuksia joka suunnalta, että piti vähän pillittää liikutuksesta. Ego tosin kasvaa kasvamistaan ja päässä alkaa jo helskyä se pissa kun kaikki niin kehuu ja lähettää ihania viestejä! Maailman ihanin melkein-siskon (mieheni sisko) kanssa juteltiin tänään siitä, että mun pitäisi näistä mun kirjoituksista julkaista kirja (kuulemma tosin mm. yhdyssanat pitäisi ennen sitä oppia kirjoittamaan oikein). Todettiin, että tosin tätä syöpää pitää kyllä harrastaa vielä jonkin aikaa vielä, toistaseksi kirjasta tulisi aika ohut. Kirjan julkaisun jälkeen voisinkin sitten pyrkiä presidentiksi, pääministeriksi tai ainakin kalifiksi kalifin paikalle.